Monday, April 2, 2007

ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ

Αγαπητοι φιλοι και παλι σας χαιρετω.Αν και πιστευω οτι δεν υπαρχει κανεις που με διαβαζει,συνεχιζω διοτι που ξερεις,μπορει καποιος απο τυχη να τυχει και να με πετυχει,διαβαζοντας τα πονηματα μου {λεμε και καμμια βλακεια να περασει η ωρα}.Απλως το μονο που ηθελα να προσθεσω ηταν μια προσωπικη πινελια,σαν ρομαντικος ζωγραφος και να καταθεσω την αποψη μου για την βια.Οχι μονο των γηπεδων αλλα την βια που κυκλοφορει αναμεσα μας και διαχεεται παντου,σε καθε πραξη της καθημερινοτητας,σε καθε στροφη του δρομου μας.Εχουμε και λεμε.
Οσοι απο εσας εισατε οδηγοι,θα εχετε παρασυρθει καποιες εως αρκετες φορες να περασετε με κοκκινο φαναρι.Εχετε ποτε αναλογιστει τι κανετε τοτε?Εχετε σκεφτει οτι μπορει να προκαλεσετε δυστυχημα?Εχετε σκεφτει οτι αφου ειναι συνειδητη αποφαση,πρεπει να θεωρηθειτε κατηγορουμενοι για ανθρωποκτονια η αποπειρα απο προθεση?Με ενδεχομενο δολο?Γιατι καποιος που παιρνει οπλο και πυροβολει ειναι ενοχος και εσεις που παιρνετε τετοιες αποφασεις ενσυνειδητα εισαστε αθωοι?Τι ουσιαστικη διαφορα εχετε?
Δεν αναφερω αλλες παρανοικες πραξεις σχετικα με την οδηγηση οπως πολεμος για παρκαρισμα,για την προτεραιοτητα στις διασταυρωσεις,για το καλυτερο τουτου με κοντρες στους απαραδεκτους δρομους.Αν αυτα δεν ειναι εγκληματικη συμπεριφορα η ταση προς αυτην,τοτε τι ειναι?Αστε την συμπεριφορα προς τους πεζους,που μπορει κι αυτοι να συμπεριφερονται χαζα αλλα τουλαχιστον αυτοι δεν εχουν οπλο-εργαλειο στα χερια τους.Ποτε ηταν η τελευταια φορα που δωσατε προτεραιοτητα σε διαβασεις η σε ασχετα σημεια?Χθες,προχθες,την προηγουμενη εβδομαδα,ποτε?Αναρωτηθηκατε ποτε οτι υπαρχουν μαναδες με παιδια που θελουν να περασουν τον δρομο,ηλικιωμενοι που δεν περπατανε γρηγορα,νεοι που δεν προσεχουν που πανε,εργαζομενοι που πανε στην δουλεια τους?Γιατι καποιοι απο εσας πεφτετε πανω τους και δεν τους προσεχετε?Τι συμβαινει επιτελους και εχει χαθει η ευγενεια απο παντου και δεν καταδεχεστε να προσεχετε αθωους που δεν μπορουν να σας κοντραρουν?Ερωτω και περιμενω μια απαντηση.Απο ποιον να την παρω αγαπητε αναγνωστη μου οταν κανεις δεν με διαβαζει αλλα εγω θα περιμενω.
Ηθελα να πω και αλλα αλλα οποτε μιλω για αυτο το θεμα παρεκτρεπομαι και μιλω αλογιστα.Οποτε θα επανελθω στις αλλες προεκτασεις της βιας μια και υπαρχουν πολλα να πει κανεις.Δεν ειμαι καλυτερος απο αυτους που μιλανε τελευταια,ισως να ειμαι και πιο ασχετος αλλα θελω να επικεντρωθω σε καποια θεματα που εμενα με καινε και εχω αποψη.Σωστη η λανθασμενη ειναι αλλο θεμα αλλα την εχω και την εκφραζω.

No comments: