Thursday, September 13, 2007

ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ?

Αγαπητε μοναδικε μου αναγνωστη,
δεν πιστευω να σου ελειψα,αλλωστε εχεις πολλες πηγες να ενημερωνεσαι.Λεμε τωρα καποια παπαρια να περασει η ωρα.Το τι βλακεια γραφεται αυτες τις μερες δεν λεγεται.Απο την υποστηριξη της αποχης και της λευκης ψηφου εως την στηριξη πολιτικων που αποδεδειγμενα οδηγουν σε αδιεξοδα.Φυσικα κι εγω δεν ειμαι ο νους που θα σου περασει γραμμη,ειμαι κι εγω βλακας και ασχετος.Αλλα δεν θα διαφημισω οτι ξερω οταν ολοι καταλαβαινουν,απο διαφορετικους δρομους οτι πολλα δεν πανε καλα.Αλλα μερικα ειναι εξωφθαλμα για να περασουν ασχολιαστα.
Φυσικα το οτι πολλοι προτεινουν και προτιμουν αποχη,λευκη ειναι απο τις κορυφαιες.Αναρωτιεμαι αν ολοι αυτοι που θελουν να διαμαρτυρηθουν,και καλα κανουν αν το πιστευουν,ξερουν απο εκλογες και νομους.Αν θελεις να τους μαυρισεις,τους μαυριζεις εκει που πονουν,δεν τους ψηφιζεις και χανουν δυναμη και δυναμικη.Κι υπαρχουν πολλα κομματα με ποικιλες αποψεις να διαλεξεις.Αν θελεις να τους βοηθησεις εμμεσως,λες για αποχη.Επειδη στην αρχη ακουστηκε πολυ αλλα τωρα μαλλον ατονισε,με επεισε οτι ηταν τυχαιο και αυθορμητο.Αλλιως θα πιστευα οτι ηταν προβοκατορικο.Αλλωστε μετα απο βουβες διαμαρτυριες και ισοπεδωση ολων,αλλη μια πατατια ανευ ουσιας θα ηταν ασυγχωρητη και ας μου επιτραπει υποπτη.
Δεν θα προτεινω τιποτε,αλλωστε εισαι ενηλικος και ξερεις.Οπως ξερεις τι θα ψηφισω κι εγω,ποτε δεν το εκρυψα.Αλλωστε στο εχω ξαναπει οτι οι κρισιμες εκλογες ειναι οι επομενες που θα γινουν συντομα και τοτε θα γινει το ελα να δεις.Οταν θα πεσουν μαχαιρια και μπουνιες,μια και θα ειναι τα πραγματα πιο κρισιμα και για ολους.Τοτε θα δουμε ποσα απιδια βαζεις στον σακκο,κι εσυ κι εγω κι ολοι.
Φυσικα και θα προτιμουσα να ειναι πιο ανοιχτοι στο συνολο και πιο ελαστικοι στις κρισεις και στις προτασεις.Αλλα οταν βλεπω οτι αντιμετωπιζονται ετσι και χωρις αντιλογο επι της ουσιας,τα ξεχναω ολα,οσα διαφωνω και με πληγωνουν και πειθομαι οτι αν κι εχουν προταση και κατι να πουν,συμφωνεις η διαφωνεις,τουλαχιστον δεν ειναι κωλοτουμπες.Κι αυτο μου αρκει,τουλαχισοτν προς το παρον...............
Σε χαιρετω μια και πρεπει σαν ετεροδημοτης να παω να ψηφισω στην Αθηνα και στην αγαπημενη μου Καλλιθεα.....................

No comments: